ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА дошкільного навчального закладу Загальні положення - Дана посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики музичного керівника, Положення про розробку інструкцій з охорони праці. - Музичний керівник призначається завідуючою закладу. - На посаду музичного керівника може призначатися особа, яка має спеціальну педагогічну освіту. - Музичний керівник підпорядковується завідуючій, або особі, яка її заміняє. - У своїй роботі музичний керівник керується законодавством України, постановами та рішеннями Уряду України і Міністерства освіти України, Статутом ДНЗ і даною інструкцією. - Музичний керівник працює за графіком роботи, затвердженим завідуючою. Музичний керівник користується: - Рівністю у трудових правах незалежно від національності, соціального походження,віросповідання, політичних переконань. -Правом на отримання роботи відповідно до документа про освіту. - На розірва...
Популярные сообщения из этого блога
Методичні рекомендації ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ МУЗИЧНИХ ІГОР В СЬОГОДЕННІ Зміст 1. Передмова 2. Методичні рекомендації 3. Висновок 4. Література Передмова Я, Падалка Антоніна Василівна, керівник музичний, працюючи з дітьми дошкільного віку помітила, що старі ігри уже не викликають у них особливого інтересу, вони потребують щось нового. Постає питання,що ж робити? Як зробити так,щоб було цікаво,бо ігри є невід,ємним та обов,язковим етапом на музичному занятті, при чому використання таких ігор диктує перш за все ритм сучасного життя. Музичні ігри змінюються із розвитком дошкільної освіти,з розвитком технологій і я, як...
Методичні рекомендації "Мюзкл в дитячому садку: плекаємо юних акторів"
Мюзикл в дитячому садку: плекаємо юних акторів ЗМІСТ Вступ ……………………………………………………………………………… Мюзикл в дитячому садку……………………………………………………… Кожна дитина - актор…………………………………………………………… Підготовка ……………………………………………………………………….. Етапи роботи над виставою…………………………......................................... 1. Підготовчо-інформативний етап……………………………………….. 2. Репродуктивний етап…………………………………………………….. 3. Узагальнюючий етап……………………………………………………… 4. Творчий етап……………………………………………………………...... 5. Рефлекторно – оцінювальний етап Мова жестів……………………………………………………………………….. Спів…………………………………………………………………………………. Розподіл ролей…………………………………………………………………….. Робота з сором ’язливими дітьми… …………………………………………….. Післямова ………………………………………………………………………… Висновок………………………………………………………………………….. ...
Комментарии
Отправить комментарий