ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА

дошкільного навчального закладу


Загальні положення
- Дана посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики музичного керівника, Положення про розробку інструкцій з охорони праці.
- Музичний керівник призначається завідуючою закладу.
- На посаду музичного керівника може призначатися особа, яка має спеціальну педагогічну освіту.
- Музичний керівник підпорядковується завідуючій, або особі, яка її заміняє.
- У своїй роботі музичний керівник керується законодавством України, постановами та рішеннями Уряду України і Міністерства освіти України, Статутом ДНЗ і даною інструкцією.
- Музичний керівник працює за графіком роботи, затвердженим завідуючою.




Музичний керівник користується:

- Рівністю у трудових правах незалежно від національності, соціального походження,віросповідання, політичних переконань.

-Правом на отримання роботи відповідно до документа про освіту.

- На розірвання трудового договору згідно з чинним трудовим законодавством.
- Отримувати відповідну зарплату за працю з доплатами і надбавками згідно з чинним трудовим законодавством.
- На матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування у разі хвороби, повної або часткової втрати працездатності.
- На матеріальну допомогу і винагороду згідно з чинним законодавством та Статутом ДНЗ. Звертатися до суду для захисту своїх трудових прав.
На відпустку по догляду за дитиною віком до 3 - 6 років.
Проходити чергову і позачергову атестацію щодо підтвердження фахового рівня, а та отримання певної категорії й звання.
- Раз у 5 років проходити курси підвищення кваліфікації.
- Одержувати заохочення та нагороди за старанне і зразкове виконання своїх службових обов'язків .
Працювати за сумісництвом.
- На щорічну відпустку - 42 календарних днів;
Відповідальність.
Музичний керівник відповідає:
За невиконання або порушення даної інструкції.
- За порушення Статуту та Правил внутрішнього розпорядку ДНЗ.
- За життя та здоров'я дітей у закладі.
- За порушення техніки безпеки , протипожежної безпеки ,санітарних норм і правил. За збереження ввіреного майна.
- Несе дисциплінарну відповідальність за невиконання, порушення даної інструкції.
Взаємовідносини.
Музичний керівник: зобов'язаний:
- Повідомити про хворобу або іншу причину невиходу на роботу в день неявки.
- В разі потреби змінювати графік тільки за погодженням з адміністрацією.
- Може замінити вихователя за додаткову оплату згідно з чинним законодавством.
0хорона праці.
- Музичний керівник дотримується вимог Законів України «Про охорону праці», «!Про дошкільну освіту».
- Проходити навчання з охорони праці і перевірки знань з безпеки життєдіяльності згідно з «Положенням про порядок проведення і перевірки знань з безпеки життєдіяльності учасників навчально - виховного процесу ДНЗ».
- Несе відповідальність за збереження життя і здоров'я дітей під час навчально - виховного процесу.
- Забезпечує проведення навчально - виховного процесу, що регламентується чинним законодавством та нормативно - правовими документами з охорони праці.
- Терміново повідомляє керівника про нещасні випадки, що сталися з вихованцями під час навчально- виховного процесу, організовує надання першої долікарської допомоги потерпілим,
- Може брати участь у розслідуванні, та здійсненні заходів щодо усунення причин, що призвели до нещасного випадку.
Робочий тиждень - 24 год.


Зміст посадових обов’ язків  музичного керівника.

Проводить музичні заняття у всіх групах, починаючи з І молодшої, де виховуються діти 3-го року життя. Заняття проводяться 2 рази на тиждень в ранкові години. Їх тривалість різна, залежно від віку дітей. Протягом одного дня дозволяється проводити заняття не більше як у трьох групах: у двох - до прогулянки і в одній (старшій або підготовчій) - після прогулянки.
   Перед заняттям музичний керівник відвідує групу для того, щоб дізнатися про здоров'я дітей, їх настрій. Він також готує приміщення до заняття: провітрює кімнату, підбирає необхідне обладнання, атрибути, розставляє стільчики і т.д.
У дні занять музичний керівник зобов'язаний брати участь у ранковій гімнастиці в д / с, тому що музика викликає емоційний підйом у дітей, викликає в них радісне почуття, допомагає дружньо і ритмічно рухатися .
На всю цю роботу разом із заняттями дається 1 год 20хв; на 2 заняття на тиждень у кожній групі відповідно 2 години 40 хв.
        Окрім занять музичний керівник готує і проводить години розваг і святкових ранків. Вечори розваг музичний керівник організовує двічі на місяць у кожній  віковій групі ( при наявності у д\з  інструктора з фізичного виховання - 1 раз на місяць  у кожній групі ). Проводити їх треба в другій половині дня. Тривалість вечорів для дітей молодших і середніх груп 15 - 20хв, для старшої і підготовчої 20 - 30хв.
      Велика підготовча роботи вимагається від музичного керівника для проведення свят: це і складання програм свят і відпрацювання разом з ведучою сценаріїв, і оформлення приміщення та ін .
Діти готуються до  розваг і святкових ранків під час музичних занять і занять рідної мови, а також інших видів навчання.
     Музичний керівник проводить з вихователями групові та індивідуальні заняття та консультації, на яких розучуються рухи, пісні, інсценізації, які з часом  будуть виконувати діти або вихователі на святах, а також  продумуються та готуються святкові сюрпризи і репертуари розваг.





Основні види діяльності музичного керівника у дошкільному закладі
Відповідно до посадових обов’язків, вимог методики музичного виховання муз керівникові необхідно здійснювати таку діяльність:
1.Проводити заняття у кожній віковій групі двічі на тиждень відповідно до графіка роботи. Це вимагає значної попередньої підготовки: добір й розучування музичного репертуару, необхідного для роботи, розробка й планування засвоєння програмових навичок, підготовка наочного матеріалу, приладдя, прослуховування музичних записів.
2. Планувати й проводити індивідуальні заняття.
3. Діагностувати рівень музичного розвитку дітей.
4. Складати сценарії свят, розваг, підбирати музичний матеріал, відповідати за їх підготовку та проведення.
5. Керувати роботою вихователя у сфері музичного розвитку дітей шляхом індивідуальних консультацій та групових занять.
6.Під час консультацій музкерівник ознайомлює вихователів із планом роботи, розучує з ними дитячі музичні твори, звертаючі увагу на ті вміння і навички, якими має оволодіти кожна дитина, обговорює проведені заняття (відзначає успіх та труднощі дітей, пояснює, як можна їм допомогти), добирає репертуар для програвання на ранковій гімнастиці, інших заняттях, прогулянках тощо. На групових заняттях для вихователів муз керівник систематично вдосконалює навички дітей у галузі пісні й руху. Розучує з ними твори для індивідуального і колективного виконання на святах і під час розваг. При цьому бере до уваги здібності кожного педагога. Кількість консультацій та занять залежить від музичної підготовленості вихователів.
7. Вести роботу з батьками, залучаючи їх до загального процесу музичного виховання.


Комментарии